Jeśli jesteś mechanikiem, najzwyczajniej prowadzisz warsztat samochodowy, musisz postarać się o bardzo dużą ilość klienteli. W końcu utrzymanie biznesu w dzisiejszych czasach jest wysokim kosztem, zatem trzeba zarabiać. Dobra, lecz koniec na dzisiaj z komunałami, czas na konkrety…
Doskonała metoda promowania naprawy samochodów to z pewnością obecność na Facebooku. Fanpage warsztatu to prawdziwy strzał w dziesiątkę. Będziemy mieli okazję reklamować się niemalże za darmo. Jeśli będziemy publikowali interesujące posty, na dodatek będziemy szybko odpowiadać na pytania ludzi, pewnie będziemy popularni wśród kierowców z naszego miasta. Do tego ci ludzie, którzy do teraz wcale nie korzystali z naszych usług, będą mieli zaufanie do nas. Będą dobrze wiedzieli, że nie mają w tej chwili do czynienia z najzupełniej nieznanymi mechanikami. Może nawet całkowitymi partaczami, amatorami…
Bardzo dużo daje zakładowi motoryzacyjnemu z pewnością Google. Wiadoma sprawa, że Google to na dzisiaj najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa w większości krajów, również naturalnie u nas. AdWords powoduje, że witryna internetowa prowadzonego przez nas zakładu będzie codziennie odwiedzana przez tych ludzi, którzy przynajmniej teoretycznie poszukują dobrego mechanika. Naturalnie za każde kliknięcie należy płacić. Musimy zatem zadbać o możliwie jak najwyższe konwersje!
Jeżeli rozchodzi się o wyszukiwarki, na pewno pozycjonowanie również jest godne uwagi. Wiadoma sprawa, że wejścia z wyszukiwarek internetowych są bezpłatne. Nic nie płacimy. Jednak musimy pamiętać o tym, że usługa SEO – profesjonalna usługa, nie jest tania.
Autor artykułu: protape.pl